Frau Schneider (M, Ph) unterrichtet seit diesem Schuljahr an der Staatlichen Realschule Regen und hat dort für uns die Aufnahmen gemacht. Ein herzliches Dankeschön dafür nach Regen - und auch für die Verschriftlichung der Texte!

Da Auswärts losd sei blaus Bandl

Da Auswärts lasd sei blaus Bandl,

sch wahnd wieda duach d`Luft

Siasa, guada Schmo.

Straffand neigiere dös Landl

d`Bleamal drammand scha davo

mechadnd boid kemma.

Lus, vo weidn a stada Harfenton

Auswärts, ja du bist as!

Di han i g`schbiad.

Frühling  Regen.mp3

Da Öuswärts lousd sa blaus Bandl

wieder wacheind dua d`Luft.

A saißa, woibeannda Gmscho

straffand, gschäd iwad d`Blaisn.

D` Vägal drammand scha

mechadnd scha blain

lus, vo wäd hea a stader Harfenton

Öuswärts, ja du bisd as!

Aiz hane de gschbiad!

Frühling Bodenmais.mp3

Vielen Dank an Frau Schneider, Frau Hilmer, Albert (Regen) und Sebastian  (Bodenmais), beide Klasse 9b!